Sunday, May 28, 2006

sesiune A.S.C.N.O.U in Oradea/Nagyvarad pe 30 Mai



afisul e facut de Szilard Miklos

iar textul in ungureste a fost gasit cu ajutorul lui Szoke Szilard

Mai intai trebuie sa ii multumesc cu Szilard Miklos, lui Zoli, lui Reka si tuturor celor care s-au imbarcat pe nava improvizata intr-un atelier-clasa din Oradea, Universitatea Partium. Cred ca era chiar sectia de grafica alaturi. Pozele de mai sus urmeaza o ordine cronologica de la instalarea in clasa, venirea oamenilor calare pe izoprene, saltele gonflabile si grasimi saturate, momente de glorie celesta la orizontala si explozii de supernove once in a lifetime, si resuscitarea de dimineata dupa plecarea cozzzmonautilor (in clasa de alaturi preda deja Antik cursul lui).
Totul a inceput de la propunerea din partea lui Miklos sa vin sa fac o prezentare si eu am zis ca as vrea sa vb despre istoria naturala a ochilor de la fotocelule simple cu straturi de pigmenti la greu pina la covoarele de fotocelule ale ochiului concav si convex(curs care l-am tinut demult la foto-video la univ din Bucuresti). Si m-am gindit sa organizez o calatoarie A.S.C.N.O.U. daca tot vreau sa aselenizez in Oradea. Ce sa va mai spun ca am visat numai despre radiatia de fond a universului, cum se formeaza elementele chimice in inima nucleara a stelelor si de ce constanta cosmologica a lui Einstein nu a fost o gaselnita prea buna... in curind undeva pe un aerodrom linga voi(sper sa fac si la Observatorul Astronomic in Bukresh cu ajutorul lui Cote, Victor, Anca Memete si Nicu, Cristi Neagoe, Diff Mechanist etc alti cosmoentuziasti - lista e in continua crestere).

p.s. Zoli ai dreptate nu a fost o idee prea buna sa bagam "salvati planeta verde" chiar dupa "Are we alone?" din seria SPACE BBC

2 Comments:

Blogger megatron said...

Curiiind curiiiind vineeeee vjjjjjjj! Adevarat zici mechanistule, avem nevoie de materie neagra, praf stelar si dinastea prin capitala... cat de curind lansam capsula si de pe meridianele alea. Am vb cu cei de la Observ si ziceau ca ar fi bucurosi sa ne ajute(sa vedem cum si in ce fel). Sint sigur ca si noi putem sa le oferim ceva vizibilitate si sa strangem lumea acolo. Am vorbit deja cu Cote, cu Nicu si cu altii si sunt sigur ca am avea sustinere. Ma bazez si pe tine inclusiv ;)

5:17 AM  
Blogger CN said...

ajut si io. ma simt la 220 acum. de vreo juma de ora, de cand am primit pe mail afisu, electric shock.

3:45 PM  

Post a Comment

<< Home