Tuesday, October 02, 2007

Aslenizare reusita A.S.C.N.O.U. - multimiri co-pilotilor si tuturor navigatorilor
























Dupa ce am aflat de expozitia lui noizeless la Atelier 35, si dupa ce Raluca Doroftei mi-a sugerat sa facem o sesiune de cozzzzmonautica la finisajul expozitiei, lucrurile s-au precipitat, lampile proiectoarelor s-au incins, noaptea s-a lasat asupra orasului, lampile lui suzi au inceput sa dea lumina rosie, saltele s-au umflat si primele urme de calcaturi pe izopren.
Au venit la bord multi. De chestia asta m-am bucurat cel mai mult. Cote mi-a zis la un moment dat cand l-a vazut pe Dragos 'young jedi' - "bah asta ne-a adunat pe toti :) !". Adevarat cu pilotii astia am facut multe alte calatorii spatiale in trecut prin Lipscani chiar incepand cu Urban Textures in 2003(Cote, Andy si altii). M-am bucurat mult ca a venit opphiunic(tocmai a fondat o asociatie de promovare a culturii japoneze la noi) care la 18+ a co-organizat noaptea de LAN party. Suzi ne-a ajutat foarte mult cu lampi, ceainic si multe altele. M-am bucurat cand a venit si Lia Perjovschi care a prins chiar momentul cheie cand Andy isi organiza toys-urile SW impreuna cu un copil foarte tanar fan de SW. Cote a bagat de la pult-ul lui niste proiectii mega-tari. Cateodata umpleau corpurile oamenilor de constelatii si alte ori parca erau ceva unde/particule atomice. Cel mai tare mi s-a parut atunci cand a inceput sa proiecteze direct pe lucrarile lui Sorin Paun, segmentand luna si introducand-o intr-un fel de wireframe(care imi aducea aminte de grafica aia de 'aterizare' de pe nostromo din alien 1).
Adrian Sunca de la Observatorul Astronomic a adus un telescop cu el care a fost amplasat chiar pe o strada din apropiere in Lipscani. Mi-a placut mult rigurozitatea si umorul acid cu care erau prezentate caracteristicile si relieful lunar(mai ales momentul pozelor selenare de 360 de grade). Dupa ce a fost instalat telescopul(paznicii de la nu stiu ce institutie nu ne-au lasat cu el in apropierea lor - brusc s-au speriat de scula noastra amenintoare! pentru ei). Lui Dragos young jedi pentru filmuletul obscur in spaniola despre structurile descoperite de NASA pe luna(cenzurate ;) ).
Ii multumesc lui Camil ca a intrebat insistent si a cerut explicatii clare cu privire la casetele NASA disparute intr-un mod inexplicabil. Lui Noizeless - pentru ambientul total creat in jurul nostru cu expozitia THE MOON, si pentru fata lunara pe care am zacut toata noaptea pana dimineata si pentru albumul pus la share pe Arhiva 7. Multumiri (in absentia) si lui Cristi Neagoe care si-a dorit mult o sesiune de cozzzmo la Bucuresti si m-a sustinut in directia asta.
Lui Tehas pentru snikerii imprumutati de la Ollie Gang Shop pt noaptea cozzzmonautica. Lui Dan de la Atelier 35 pentru tot ajutorul dat si lui Raluca pentru idea ei grozava si ceiurile calde raspandite in jur. In rest numai galaxii noi si sisteme planetare locuite le doresc celor care au venit pe nava: Samih, Gabi Eftimie, Adi Schiop, Kiki dynamite, Maria, Tom, Robert, Simion, Andra, Miron, Ioana, Madalina, Manuel, Brynjar, Inkamon, Between, Cristiana, Vlad, Alien Pimp, Diana etc.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home